رئیس دانشگاه از بخش‌های مختلف خوابگاه اندیشه بازدید کرد.
رئیس دانشگاه همراه با معاون فرهنگی و دانشجویی و تعدادی از مسئولان، از بخش‌های مختلف خوابگاه اندیشه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر امیررضا شاهانی رئیس دانشگاه یکشنبه شب مورخ 12 آذر 1402 از خوابگاه دخترانه اندیشه بازدید کرد.

رئیس دانشگاه خطاب به دانشجویان خوابگاه اندیشه گفت: من اینجا هستم که مستقیم و بی‌واسطه حرف‌های شما را بشنوم.

دکتر شاهانی ضمن دیدار از خوابگاه اندیشه، جهت بررسی درخواستهای دانشجویان مستقر در خوابگاه، نشستی صمیمی و بی واسطه با ایشان داشت، در جریان این نشست دانشجویان دغدغه های مهم خود را ارائه نمودند.

دانشجویان مستقر در خوابگاه اندیشه بابت برخی مشکلات در حوزه امکانات خوابگاهی درخواست های خود را یک به یک تقدیم رئیس دانشگاه کردند که با دستور رئیس تک تک درخواست ها جهت بررسی ثبت شد، دکتر شاهانی برای رفع برخی مشکلات خطاب به مسئولان ذیربط دستور مستقیم ابلاغ کرد و از دانشجویان خواست هرگونه مشکل خوابگاهی خود را حتماً از طریق گروه های مربوطه به مسئولان اعلام کنند و خطاب به مسئولان گفت: هر چیزی را قول می‌دهیم بصورت جدی پیگیری کنید که همه موارد ثبت خواهند شد و در زمان مناسب پیگیری خواهیم کرد.

شاهانی در مورد درخواست برخی کالاهای مورد نیاز دانشجویان در این خوابگاه گفت: ما تلاش می‌کنیم خریدهای مورد نیاز را انجام دهیم اما در سیستم‌های دولتی فرایندهای مالی نیاز به هماهنگی لازم دارد، از سویی نیز بخشهای مهم دیگری نیز همچون شما هستند که باید اقلام مورد نیاز ایشان تامین شود، بنابراین دستورات لازم ابلاغ خواهند شد، این فرایند ممکن است کمی نیاز به صبوری و همراهی دانشجویان عزیز داشته باشد.

 

رئیس دانشگاه در پاسخ به ایراد یکی از دانشجویان بابت عدم سرکشی به خوابگاهها و مواجهه مستقیم با دانشجویان نیز گفت: بنده در مدت کوتاهی که در سمت ریاست دانشگاه منصوب شده ام، فقط یک ترم در این پست با شما مواجهه داشته ام که از مهر ماه تا کنون این سومین بازدید از خوابگاه است و بصورت مدون نیز این بازدیدها ادامه خواهد داشت و دستورات ابلاغی به صورت جدی پیگیری خواهند شد، ما در 19 نقطه تهران ساختمان داریم، برای سر زدن باید کلی وقت بگذاریم، اما سعی کردیم تا جای ممکن اولویت دانشجویان باشند.

یکی از درخواست های دانشجویان مستقر در خوابگاه دخترانه اندیشه تقاضای افزایش ساعت ورود شبانه به خوابگاه بود، در این مورد دکتر رمضانیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، ضمن عرض پوزش از متقاضیان، اعلام کرد: این ابلاغ قانونی سازمان امور دانشجویان است و به هیچوجه امکان افزایش ساعت ورود شبانه به خوابگاه برای ما میسر نیست.

 

در این بین یکی از نمایندگان شورای صنفی دانشجویان خطاب به رئیس و مسئولان دانشگاه اظهار داشت: شما گفته اید که شورای صنفی را قبول ندارید.

دکتر رمضانیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در پاسخ به این دانشجو گفت: با توجه به حضور کامل بنده و مدیر امور دانشجویی در جریان بازدید از خوابگاه طلاکوب، من این مطلب را تکذیب میکنم و رئیس دانشگاه چنین حرفی نزدند. چیزی که رئیس دانشگاه در آن جلسه مطرح کردند؛ این بود که "ما آمده ایم تا مستقیم و بدون واسطه نظر دانشجویان را از زبان خودشان بشنویم"، لذا چیزی که مشهود بود این است که رئیس و ما قصد مواجهه مستقیم با دانشجویان را داشته ایم و ایراد چنین ادعاهای کذبی نسبت به شورای صنفی در بیان هیچ یک از ما محلی از اعراب ندارد، بنابراین این ادعا را تکذیب میکنیم.

 
 

رمضانیان در مورد خرید اقلامی که باید بصورت انبوه برای خوابگاه خریداری شوند، همچون کمدها و... گفت: گاهی خرید چنین اقلامی در دسته معاملات بزرگ قرار میگیرند که باید مناقصه برگزار شود و پروسه سخت خود را دارد، اگر در گروه معاملات متوسط باشند نیز باید در سامانه ستاد بارگذاری شود و پروسه طولانی خود را دارد، بنابراین خرید اقلام در سیستم های دولتی زمان بر است، با همه این اوصاف در مدت زمان کوتاهی که مسئولیت گرفته ایم، ما تلاش خود را میکنیم.

از دیگر موضوعانی که دانشجویان مطرح کردند، بحث سرویس ها بود که دستورات لازم ابلاغ شد و نتایج با هماهنگی شورای صنفی به دانشجویان اعلام خواهد شد.

 

دکتر شاهانی در پایان خطاب به دانشجویان مستقر در این خوابگاه گفت: حضور در خوابگاه فرصت بسیار خوبی برای استفاده و دوستی های پایدار است، پس تلاش کنید بهترین بهره را از این دوران ببرید.

وی گفت: شماها مثل بچه‌های من هستید، می‌دانم که می‌خواهید کمک کنید رو به جلو باشیم، من تلاش می‌کنم شما هم کمک کنید، لطفاً پدر و دختری ببینید، و برای رفع برخی کاستی ها با صبر و حمایت و محبتی که دارید به ما کمک کنید، من هم در شرایط سخت مالی دانشگاه همیشه می‌گویم اولویت هزینه کرد برای دانشجو است.

رئیس دانشگاه در پایان سخنان خود، ضمن تشکر از دانشجویان گفت: مطالب خود را از مسئولان ذیربط پیگیری کنید، در صورت بروز هرگونه مشکلی نیز از طریق ایمیل A.shahani@kntu.ac.ir موارد را مستقیماً به بنده اطلاع بدهید و مطمئن باشید طبق قانون پیگیری خواهم کرد.

در پایان نیز دانشجویان بابت برخی تغییرات از جمله سقف کاذب و نورپردازی و راه‌اندازی فضاهای ورزشی و همینطور افزایش کیفیت غذا نسبت به گذشته از مسئولان دانشگاه بالاخص دکتر شاهانی تشکر کردند.

 
 
تاریخ:
1402/09/12
تعداد بازدید:
1933
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:8
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.