تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منعقد شد
تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور دکتر علی نصیری رئیس سازمان و دکتر شاهانی رئیس دانشگاه منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در روزیکشنبه مورخ 1402/10/17 با حضور دکتر علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دکتر شاهانی رئیس دانشگاه منعقد شد.
این تفاهم نامه به عنوان بستری جهت تسهیل همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به منظور ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و اجرایی در راستای توسعه شایستگی‌های مدیریتی و تحقق همکاری های آتی منعقد گردید.
موضوع تفاهم نامه، ایجاد و برقراری همکاری دوجانبه، بهره‌گیری از دانش و ظرفیت‌های فنی، محتوایی و نیز فضا، زیرساخت‌ها و امکانات فیزیکی در اختیار طرفین با هدف طراحی و اجرای فعالیت‌های آموزشی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در چهارچوب ماموریت‌های سازمان و دانشگاه می باشد.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین در راستای ارتقای توانایی‌های علمی و آموزشی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل می‌باشد.
 
 
 
 
تاریخ:
1402/10/17
تعداد بازدید:
1657
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.